joi, 10 iulie 2014

Oamenii traiesc intr-o lume ideala cladita pe minciuni




Ma bucur sa descopar ca in acest an m-am maturizat.
Se spune ca oamenii se maturizeaza o data cu anii sau cand traverseaza un eveniment care ii trece de la rai la iad intr-o secunda.
Eu am trecut prin iad si m-am intors din el, pentru ca trebuia sa imi  continui misiunea pe pamant.
Toti am venit cu una.
Am pierdut o parte din sufletul meu si pentru ca era cea mai curata parte din el., nu pot sa o umplu cu toate mizeriile acum.
Nimeni nu poate umple goluri pe care nu tot el le-a lasat.
Unii sunt pierduti intr-o lume din care nu stiu sa se mai intoarca.
Si isi cauta fel si fel de ancore sa ii tina in trecut si fel si fel de aripi sa-i ridice in viitor.
Eu nu sunt pansament si nu servesc drept aripa . Pentru ca nu ai putea zbura cu una si nici nu pot renunta la o parte din mine ca sa-ti fiu sustinere.
Pentru ca tu esti acolo, iar eu sunt intr-o parte total opusa .
Nu vreau sa te aduc spre mine. Nu pentru ca nu meriti.
Pentru ca nu esti pregatit. Pentru ca n-ai nimic sa-mi oferi.
Ai o inima furata si ranita, iar eu nu vindec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu