miercuri, 2 iulie 2014

Je ne regrette rien



Care sa fie regretul meu ?!
Ca n-am stiut sa pastrez ce am iubit si n-am stiut sa renunt la ce n-am iubit .. ?!
Ca am tinut tot langa mine  ?!
N-am calcat in picioare, n-am obligat, n-am rugat.
Nu regret ca te-am facut sa ramai pentru ca nici macar eu nu am intentionat asta.
Daca vroiai cu adevarat sa pleci nu mai erai aici .
Daca ai incercat sa pleci de zece ori si te-ai razgandit de  o suta, inseamna ca ai stiut pentru ce ramai.  .
Nu-mi pare rau ca te-am gonit de atatea ori .
Ma bucur ca nu am reusit sa te conving sa pleci.
Nu-ti promit ca o sa te iubesc vreodata.
Nu-ti promit nici macar ca o sa incerc.
Pentru ca inca ma uit dupa acea privire care sa ma faca sa-mi sara sigurantele.
Nu te pot minti . Desi intr-un fel o fac zilnic.
Nu pot sa-ti spun nici adevarul.  Nu pentru ca nu-l meriti .
Pentru ca nu stiu nici eu care e.
Tu vei deveni un compromis . Nu-ti promit ca o sa raman.
Iti promit ca nu o sa te las sa pleci .
Nu pentru tine...ci pentru binele meu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu