luni, 7 iulie 2014

Ia-ti jucariile si pleaca !



In orice joc la doi exista un castigator si un pierzator.
Greseala oamenilor este ca au ajuns sa considere iubirea un joc.
Si l-au incadrat la categoria jocuri periculoase.
Iar acum se apara cu toate armele din dotare si fug de ei.
Astfel ca ajung sa se ascunda asa bine dupa armuri si scuturi incat uita cine sunt cu adevarat.
Nu isi mai ies din costumul de fier nici pentru iubirea adevarata.
Opriti campul asta de lupta.
Iubirea nu e vreun joc de strategie. 
Orice strategie adopti ... o vei pierde.
Pentru ca atunci cand joci iubirea in loc sa o simti, o transformi .
In ceva penibil si fara rost.
Asa ca ia-ti jucariile si pleaca primul .
Eu nu ma joc cu nimeni si nu am soldati care sa ma pazeasca.
Eu n-am armuri si scuturi .
Am venit cu sufletul deschis la lupta si am plecat cu el ciuruit de gloante.
Daca ti se pare ca am pierdut, sa stii ca te inseli.
Eu am ramas aceeasi, pe cand tu nici n-ai descoperit cine esti de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu