duminică, 6 iulie 2014

O femeie isi va aminti intotdeauna barbatii pe care i-ar fi putut avea, pe cand un barbat isi va aminti intotdeauna femeile pe care nu le-a putut avea





Barbatul pe care l-ai cunoscut e deja o telenovela de care te-ai plictisit sau un film horror pe care nu vrei sa-l revezi .
Oricum s-ar termina o iubire, ea s-a consumat. O poti trece la vazut, simtit, iubit, abandonat.
Si uneori mi-e asa dor . De tine.. de noi . De noi ala care nu a existat niciodata .
De ochii pe care nu i-am mai privit, de trupul pe care nu am reusit sa-l strang in brate.
De noptile in care nu ne dezlipeam si de glumele pe care nu le-am mai repetat . Nici macar cu tine.
Mi-e dor de un doi , de un noi care practic nu a existat niciodata .
Poate sa-ti fie dor de ceva ce nu ai avut ..?
Da, poate.
Pentru ca putea fi tot ce iti  doresti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu