marți, 17 iunie 2014

Rochia ideala




Femeia este o faptura gingasa in esenta..
Aparentele pe care incearca sa le pastreze sunt centuri de siguranta.
Iubesc rochiile . Toate femeile ar trebui sa le iubeasca. Nimic nu te face mai femeie decat o rochie bine aleasa.
Am iubit o rochie foarte mult . Am adorat-o doar pentru ca am vazut-o intr-o imagine.
Stiam ca mi se potriveste perfect si ca este ce caut. Putea sa mi-o realizeze cineva, dar am ales sa o astept.
M-am gandit atat de mult la ea incat astazi am gasit-o . De fapt m-a gasit .
Intr-un loc in care nu ma plimb de obicei ...mi-a sarit in ochi .
Am mers spre ea..am zambit, am mangaiat-o, am studiat-o. Am intrebat de alte marimi, alte culori.
" - Nu avem . E singura pe care am avut-o si pe care o avem asa. Nu avem o alta marime si nici alta culoare nu am avut " .
Ea era chiar marimea mea si nu mai era nici una la fel .
Era la fel.. Era ce cautam .
Avea mici detalii care nu se incadrau..dar nu exista perfectiune .
Asa ca astazi am inteles ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat si te gandesti la acel lucru, el nu intarzie sa apara.
Mai devreme sau mai tarziu tot ce ne dorim se implineste.
Exista doar un moment potrivit si faptul ca e neaparata nevoie sa acceptam ca nu exista perfectiune .
Puteam sa nu o cumpar..pentru ca nu era identica, desi era aceiasi si unica .
Dar am inteles faptul ca nu vom gasi ceea ce vrem. Vom gasi ceea ce avem nevoie.
Si nu vom gasi cand vrem. Vom gasi cand trebuie.
Azi am inteles atat de multe...
Nu renunta niciodata la ce iti doresti cu adevarat. La un moment dat vei primi.
Chiar daca asta inseamna o simpla rochie care pentru mine a fost o lectie importanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu