luni, 23 iunie 2014

Don't love me




" - I love you !
" - Your problem . "

Nu simt nimic. Credeam ca imi doresc. Dar nici macar nu imi doresc.
Ma sufoca orice cuvant frumos pe care mi-l spui.
Tu n-ai pe cine iubi inafara de mine? Sunt atatea posibilitati .
Taie-ma din sufletul tau . Tu in al meu nu ai nici un loc .
Si pot sa mai astept  doua vieti pentru asta.
Pentru tine nu am nici macar o poarta inchisa cu lacat.
Sunt ziduri.. peste ziduri ... peste ziduri .
Tu meriti mai mult decat minciuni si amagiri .
Nu vezi ca oferi tot si nu primesti nimic ?
Esti sado-masochist ?
Nu intelegi ca nu te-as putea iubi vreodata ?
Ma pot indragosti de o suta, dar nu de tine .
Nu aprinzi nimic in mine . Esti ca o flacara rece. Nu ma arde nici unde.
Vorbele tale trec prin mine . Nici nu le aud si nici nu ma intereseaza.
Nu retin nimic din ce mi-ai spus vreodata, desi tu retii fiecare fleac pe care l-am  scos pe gura.
Du-te si iubeste. Te irosesti degeaba .
Eu nu pot iubi .
Sau pot, dar nu pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu