miercuri, 11 iunie 2014

Oamenii se schimba, dar raman aceiasi .




Stau uneori cu o cana mare de cafea cu lapte in mana si meditez.
In primul rand la gustul placut al lichidului, eu mare bautoare de cafea, care
nu stie nici sa o savureze.
Cafeaua ma inspira, la fel ca sampania, pe care o beau tot rar.
Nu vorbim de tarii . Acolo imi pierd controlul si incep sa imi doresc sa nu fi
gustat.
Oamenii se schimba : pot deveni de la nefumatori la fumatori si inapoi, de la
iubitori de mobila maro, la iubitori de mobila alba.
Dar niciodata un necioplit nu o sa devina un om de mare caracter.
Oamenii se pot modela, dar nu se pot schimba. Doar gusturile lor se schimba.
Daca la 18 ani iti plac blondele la 30 poti face o pasiune pentru brunete.
Asta nu e schimbarea din sufletul tau. E o chestiune de nuanta.
Esenta e alta.
Am facut si eu o pasiune pentru barbatii bruneti si mobila alba. Mi se pare
ca arata bine impreuna. Am inceput sa detest rosul si sa ma invalui in negru.
Imi aduce mister. Rosul poate fi si sexy, dar si vulgar. Depinde din ce unghi
il privesti.
Oamenii se pot casatori din dragoste si pot divorta tot din dragoste. Dragoste
pentru altcineva. Cand gusturile ti se schimba nu iti stau in cale nici macar
amintirile. Ti se par niste lucruri nesemnificative.
Dormitorul acela maro,  calduros si primitor, din lemn masiv,  in care dormi de ani de zile, nu mai are nici un farmec. Acasa nu mai reprezinta locul acela.
Iti doresti si tu un dormitor alb, cu lenjerie in culorile florilor, proaspata si parfumata.
Te sperie schimbarea ? Te sperie noua ta fata ? Esti acelasi, in esenta ai ramas acelasi om de nimic sau de milioane . Ti s-au schimbat doar preferintele.
Cu caracterul vei muri, cu preferintele traiesti doar povesti .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu